2016. szeptember 1., csütörtök

Dóri - Első nap: Írj a jelenlegi kapcsolatodról, vagy ha szingli vagy, a szingliségről

Akkor hát lássuk a jelenlegi kapcsolatomat!

Sanyival 2013. augusztus végén kezdtem el levelezni egy társkereső oldalon. Ez vagyok én, interneten keresztül ismerkedem. Megosztja az embereket a dolog, de kérdem én, aki mondjuk sokat dolgozik, és mellette nem is egy kimozdulós típus, hol ismerkedjen?
Túl voltam egy távkapcsolaton, amely nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Olyan emberre vágytam, aki mellett megállapodhatok, akivel ugyanazok a céljaink és a távlati terveink, akivel társak lehetünk. Aztán belebotlottam Sanyi adatlapjába, ahol nagyjából ugyanazokat írta le, amikre én is vágytam. Nem mertem rögtön levéllel nyitni nála, ezért csak egy ún. "flörtöt" küldtem neki. Viszonozta, aztán írt egy levelet, amit boldogan fogadtam, hiszen ez azt jelentette, hogy a szimpátia kölcsönös.
Néhány hosszabb levél után szeptember 7-én találkoztunk először. ARC kiállításra mentünk, onnan Főzdefesztre, és közben sokat beszélgettünk. Személyesen is megállapítottuk, hogy sok mindenről hasonlóan gondolkodunk. Három nap múlva újra találkoztunk, onnantól kezdve pedig felgyorsultak a dolgok. Egy hónapon át rendszeresen találkoztunk, igazából már akkor úgy viselkedtünk, mint egy szerelmespár, de végül hivatalosan október 2-án mondtuk ki, hogy igen, próbáljuk meg együtt.
2014 augusztusában egy olyan pontra jutott el a kapcsolatunk, ahová az elődeivel sosem sikerült elérnem: összeköltöztünk. És azóta is együtt élünk.





Milyen a kapcsolatunk? Az első szó, ami eszembe jut róla: békés. Sanyi mellett valami egészen új dolgot élek át. Megmutatta, hogy hangos szó és veszekedés nélkül is meg lehet oldani a problémákat. A betegségem tüneteit is olyan higgadtsággal tudta kezelni, mint senki más. Rengeteget segített, hogy amikor bűntudatom volt a kiborulásaim miatt, hosszan megölelt, és azt mondta: "Nincsen semmi baj." Lassanként egyre több démonomat elengedtem mellette.
Rengeteg mindenen mentünk keresztül, és mint máshol, nálunk is voltak időnként mélypontok, de eddig mindent megoldottunk, és ezután is együttes erővel azon leszünk, hogy minél boldogabb és kiegyensúlyozottabb életünk lehessen.

Kapcsolatunk gördülékenységét az is nagyban segíti, hogy sok mindenben hasonlítunk, ugyanakkor épp olyan dolgokban különbözünk, amikben jól ki tudjuk egészíteni egymást. Engem az érzelmeim vezérelnek, könnyebben kimutatom a szeretetemet, könnyebben szavakba öntöm. Ő gyakorlatiasabb, és finoman vissza tud húzni, ha túl messzire sodródnék, viszont egyre könnyebben ki tudja mellettem fejezni az érzelmeit, és az én társaságomban oldódik fel a legjobban. Mindketten szeretjük a cukiságokat, imádom a szóvicceit, ugyanúgy beszélget a plüsseimmel, mint én, hasonló a zenei ízlésünk.
Emellett mindketten igényeljük az egyedüllétet is. Külön szobánk van, ahová ki-ki el tud vonulni, és ebből nem csinálunk ügyet.

Kétszer voltam úgy istenigazából szerelmes. Sosem vágytam ilyesmire, de megtaláltak maguktól. Betegesen szerettem az illetőket, és rengeteget sérültem. Nem volt egészséges a dolog. Sanyit másképp szeretem. Mellette nyugodt vagyok és békés. Már a hangja megnyugtat, imádom a közelségét, a mai napig izgatottan nyitok meg tőle minden e-mailt, amit a munkából küld, és iszonyatosan kötődöm hozzá.
De ami a legjobb: mellette igazán önmagam lehetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése