2016. szeptember 2., péntek

Dóri - Második nap: Hol szeretnél tartani 10 év múlva?

Nagyon sokáig tervezgettem és álmodoztam olyasmiről, hogy x év múlva hol szeretnék tartani. Jó ideig például az volt a mániám, hogy 25 évesen férjhez akarok menni, 27 évesen pedig gyereket szülni. Emellett amikor 12 évesen elkezdtem énektanárhoz járni, úgy gondoltam, 18 éves koromra befutott énekes leszek. Mondjuk ez utóbbit nem bánom, hogy nem jött össze, hiszen ahogy felnőttem, rájöttem, hogy nem akarok híres énekes lenni, nekem más álmaim vannak.
Idő volt, mire megbékéltem azzal, hogy a dolgok nem úgy alakulnak, ahogyan azt mi előre kitaláljuk, és el kell fogadni azt, amit nyújt az Élet, azzal a tempóval, amivel. Ha nem tűzök ki magam elé görcsösen ilyen célokat, azzal a mindennapjaimat is megkönnyítem.
De most a kihívás kedvéért eljátszom a gondolattal, hogy hol szeretnék tartani 10 év múlva.


Szeretnék Sanyi felesége és közös gyermekünk/gyermekeink édesanyja lenni. Kertes házban élni, kutyát és macskát tartani. Olyan munkát végezni, amit élvezek, amiben kiélhetem a kreatív hajlamaimat, vagy legalább nem kerget őrületbe. Teljesen gyógyultnak lenni. Továbbra is zenélni önerőből, de addigra kitanulni valami profibb zeneszerkesztő programot, amivel igényesebb köntösbe bujtathatom a dalaimat.
Ezek a vágyaim. Aztán meglátjuk, mi válik valóra belőle.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése