2016. szeptember 29., csütörtök

Dóri - Huszonkilencedik nap: Mik a céljaid a következő 30 napra?

Itt is nagyon boldog születésnapot kívánok drága Ricsimnek <3
Nincsenek különösebb céljaim, eléggé egyik napról a másikra élek. De azért itt van néhány terv:
- Szeretném végre felénekelni azokat a dalaimat, amiknek a zenéjét már felvettem, csak várom, hogy meggyógyuljon hozzá a torkom (nem sieti el sajnos).
- Folytatni a házimunka mindennapossá tételét és az ezzel kapcsolatos teendők megtanulását.
- A Duolingo oldalon elkezdtem lengyelül tanulni, és ezt is szeretném folytatni. Azért a lengyelt választottam, mert 1. először a göröggel próbálkoztam, mivel azt pár évvel ezelőtt már elkezdtem tanulgatni, de nem vagyok ráhangolódva, és a rosszul elsült görögországi nyaralásom is elvette a kedvemet. 2. A családom anyai ágáról van bennünk lengyel vér, már csak emiatt is érdekelt a nyelv egy ideje. Úgyhogy most ezzel szórakoztatom magam.
- Írni, írni és írni, novellát, megkezdett történeteket folytatni, egyéb szösszeneteket összehozni.
- Több videó-ötletem is van, ezekből amennyit tudok, megvalósítani.
- Többet kommunikálni a barátaimmal, mert eléggé begubóztam mostanában.

Nagyjából ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése