2016. szeptember 13., kedd

Dóri - Tizenharmadik nap: Mi az a hely, ahová elköltöznél, vagy meglátogatnál?

Nincsenek körvonalazódva ilyen terveim. Jelenleg nem érzem úgy, hogy elköltöznék Budapestről, és még nagyon sok mindent nem láttam a világból, ezért nem is nagyon tudom, merre induljak (nem, nem, nem - éljen a szóismétlés...). Érdekelnek a skandináv országok, egyszer szívesen ellátogatnék arra, illetve évekig Görögország volt az álom-úticél. Ott azonban rossz tapasztalatokat szereztem, főleg a vendéglátóim miatt, ezt jó lenne valamikor felülírni.
Ahová évek óta visszavágyom, az Harkány.


Körülbelül tíz évvel ezelőtt nyaraltunk ott egy hotelben a családdal, és lenyűgöző hely. Csendes, álomszép parkokkal, szökőkutakkal és zöldellő fákkal. Egyszerűen imádtam ott lenni. Sokszor elképzelem, hogy ülök az egyik gyönyörű parkban, és írok.
A hotel is nagyon tetszett, kedvesek voltak a dolgozók, nagyon finom volt a kaja, élőzene ment a vacsorák alatt, és persze volt jó nagy medence meg pezsgőfürdő is. A szobánkhoz tartozott egy erkély, ahonnan remekül rá lehetett látni a parkra (a fenti képet is onnan fotóztam). Volt, hogy kiültem oda írni. Csodálatos volt. Nagyon remélem, hogy egyszer még lesz alkalmam elmenni oda!

Itt egy ősrégi kép, ahogy a parkban sétálok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése