2016. szeptember 26., hétfő

Dóri - Huszonhatodik nap: Milyen típusú emberek vonzanak?

Ezt többféleképpen lehet értelmezni: akár úgy, hogy én milyen típusúakat vonzok be magam mellé, vagy hogy milyen típussal szeretek időt tölteni. Utóbbival kapcsolatban azt mondanám, arany középút. Nem szeretem azokat a nagyon vidámkodó boldogságos embereket, akik szinte ráerőltetik a másikra a maguk pozitív gondolkodását és szeretetbombáját. Nem arról van szó, hogy irigylem tőlük ezt a hozzáállást, hanem egyszerűen "sok", lefáraszt idegileg, ha ilyen emberekkel vagyok együtt. Számomra furcsa, ha valaki úgy bombáz a szeretetével, hogy én arra nem szolgáltam rá, mivel nem is ismer az illető. Emellett azt a típusú embercsoportot is utálom, akik annyira negatívak, hogy sajnálják mástól a boldogságot, mondván, "ha én nem vagyok boldog, más se legyen az".
De az az igazság, hogy a fentiektől eltekintve nem szoktam kategorizálni az embereket, és kijelenteni, hogy engem ez és ez a típus vonz. A barátaim, ismerőseim nagyon vegyes összetételűek, és így szeretem őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése