2016. szeptember 9., péntek

Dóri - Kilencedik nap: Mit szeretnél, milyen legyen a jövőd?

Igazából ez majdnem ugyanaz, mint a második napi feladat, miszerint hol szeretnék tartani tíz év múlva. Nagyjából ugyanazt tudnám itt is felsorolni, mint amit ott, de azért igyekszem néhány szóban összefoglalni.
Elsősorban olyan jövőre vágyom, amiben szabadon kiélhetem kreatív hajlamaimat, mert az vagyok igazán én. A zenélés, írás fontos részemet képezi, anélkül nem érzem magam teljesnek. Amikor az első zenekarom feloszlása után egy időre megnémultam, akkor egy élőhalottal voltam egyenlő. Próbáltam más hobbikat keresni, mással lekötni magam, de semmi sem tett boldoggá, még az akkor bontakozó kapcsolatomat is megmérgezte a dolog. Hosszú idő volt, mire visszakapaszkodtam, de most már megtaláltam azt az utat, amin egyedül tudom élni az álmaimat, és nem kell hozzá elirányítanom egy egész zenekart. Ezt az utat szeretném a jövőben még jobban, még ügyesebben és profibban folytatni.
Olyan jövőt szeretnék, amiben erős és kiegyensúlyozott vagyok, egy rossz napot nem egy rossz életnek élek meg, és bátran veszem az akadályokat.
Olyan jövőt szeretnék, amiben szeretem és elfogadom magam, amiben sok ember vesz körül a maga szeretetével. Amelyben saját családom van, és egymás iránti szeretetünk, összetartásunk mindenen átsegít. Amiben megvan az érzelmi és az anyagi biztonság is, amiben egészséges vagyok, és a szeretteim is boldogok.
Összességében: egy derűs, nyugodt, szeretettel és kreativitással teli jövőt szeretnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése