2016. szeptember 19., hétfő

Dóri - Tizenkilencedik nap: Emlékezz vissza, amikor tiszteletlen voltál a szüleiddel, és írj erről

Erről nem egyszerű írni. Gondolom, minden családban előfordulnak kisebb-nagyobb viták, amikor tiszteletlenek a gyerekek a szülőkkel, nálunk is volt persze, de egy ilyen sem maradt meg túlságosan az emlékezetemben. A legdurvább momentumok nálunk egyértelműen azok voltak, amikor elkezdődtek a dührohamaim. Olyankor elveszítettem az önkontrollt, csapkodtam, bőgtem és összefüggéstelenül kiabáltam mindenfélét, amikre aztán sosem emlékeztem visszamenőleg, mert kiestek a képek. Mindig utólag tudtam meg, hogy nagyon durva, ocsmány dolgokat vágtam a szüleim fejéhez, és ilyenkor napokig nem álltak velem szóba. Nem tudták, hogy ez nálam egy kezdődő mentális betegségnek a komoly jele, én pedig hiába bizonygattam, hogy nem szándékosan csinálom, ez nem engesztelte ki őket. Amit persze megértek, hiszen tényleg nagyon durvák voltak az ilyen jelenetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése