2016. szeptember 18., vasárnap

Ricsi - 17. nap - Best of, worst of

Nekem is adja az egy nap késés, mert a saját bulimból nem akartam nagyon kockulni. :) Az idei év legrosszabb élményét azért nem könnyű leírni, mert nálam már egybe folynak az évek, a hónapok. Általában monoton meló-alvás életet élek, és ilyenkor bezony nehéz a dolgokat szétszeparálni. Voltak olykori esetek, hogy összekaptam ezzel-azzal, felidegesítettek, esetleg aggódtam barátaimért, mert nehéz időt éltek meg, vagy én éreztem úgy, hogy nem számít mit teszek, ígyis-úgyis csalódást okozok másoknak, de nem volt semmi olyan kiemelkedő, ami az egész évre visszatekintve, igazi, máig fájó sebként lüktetne, még ha valóban igaz is rám, hogy évekkel, évtizedekkel ezelőtt elhangzott semmi kis megjegyzéseket, meg apró konfliktusokat képes vagyok vinni magammal, mint tüskéket és a másik talán már nem is emlékszik rá, hogy voltak ilyenek, bennem meg forr a düh. Több jó élményem is volt. Remek volt elnézegetni színházba, igaz csak kétszer voltam, de egyik előadás sem okozott csalódást és a második kifejezetten tetszett, jó volt új ismerősöket szerezni, még ha vallási nézeteink és néhány politikai nézetünk el is térnek egymástól, és emiatt olykor súrlódunk vagy épp inkább nem foglalkoznak azzal, amit kiteszek facebookon, jó volt új teknőst szerezni és látni, hogy miképp szocializálódnak egymással a kis dögök, kipróbálni új társasjátékokat, nyugiban megnézni ismerőssel az Oscar gálát a lakásán, a legjobban talán nekem is a tegnapi buli tetszett, ahogy Dóri írta: tökéletes volt, mert mindenki jól szórakozott és el tudta engedni magát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése