2016. szeptember 22., csütörtök

Ricsi - 22. nap - Hogyan változtál meg az elmúlt két évben

Nos, nagyjából két éve találtam meg a jelenlegi munkahelyem, amivel elégedett vagyok, két éve találtam albérletet, amivel elégedett vagyok, nagyjából ekkortájt kezdtem megélni azt, hogy érzelmileg kiégtem, közömbös lettem az emberek iránt általában és nem vágyom sem ismerkedni, sem időt / energiát beletenni rossz kapcsolatok helyrehozásába. A két év során kezdtem először gyógyszeres kezelést a depressziómra, illetve pszichológushoz járni, később csoportba is jártam. Ebben a két évben kezdtem nyitni a társasjátékozás felé aktívabban, döntöttem az állattartás mellett és szereztem egy, majd még egy teknőst. Elmélyítettem a teológia iránti érdeklődésem, bizonyos barátaimmal szorosabb viszonyt kezdtem ápolni, másokkal továbbra is lógott a levegőben a dolog, vagy kifejezetten hanyagoltuk egymást. A két év során, a gyógyszer miatt nem tudok írni, azóta is keresem az ihletet, inspirációt ami segítene, de ha a hangulatom, érzéseim nem ingadoznak semerre, mintha nem ragadna meg semmi elképzelés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése