2016. szeptember 12., hétfő

Dóri - Tizenkettedik nap: Vezesd végig a nap minden mozzanatát

Na, ez vicces kihívás, de próbáljuk meg!
- Délután egykor ébredtem.
- Szokásomhoz híven még az ágyban heverészve felnéztem mobilról a netre.
- Sűrű káromkodások közepette nyugtáztam, hogy bekaptam valami vírust, ami miatt egy reklámszemét a nevemben körbeküldte magát az ismerőseim között. A poén az, hogy a profilomon ennek nincs nyoma, tehát még csak el sem tudom távolítani a jelöléseket és a képet. Fuck.
- Anyu hívott, hogy mehetek vele holnap piackutatásra, és hogy végre megérkezett a határozatom a segély meghosszabbításáról.
- Megmosakodtam, felöltöztem, adtam a malacoknak friss vizet, kivettem a csirkehúst olvadni, összeszedtem néhány szemetet, és lementem "reggeliért".
- Újfent megállapítottam magamban, hogy utálom ezt a dögmeleget.
- Az Aldiban nem találtam a kedvenc fánkomat :( Másfajtát vettem.
- Megengedtem magamnak egy 80 forintos jégkrémet is.
- Vettem vízipipa-dohányt.
- Hazavonszoltam magam, bekapcsoltam a gépet, közben megkajáltam.
- Sanyitól jött e-mail, hogy megérkeztek a Pokémon figurák, amit rendeltünk, JUHÚÚÚ!!!
- Most próbálom magam rávenni a takarításra.
- Mosogattam, felsöpörtem, felmostam a konyhakövet. Amíg az szárad, vízipipázom és zenét hallgatok.
- Beálmosodtam ettől a kurva gyógyszertől, grrr...
- És persze, hogy akkor kell wc-re mennem, amikor még nem száradt meg a konyhakő, SEGÍTSÉG!
- Na, megoldva :D
- Elkezdtem csinálni a vacsit.
- Elmosogattam még egy adagot, és kész a kaja is, már csak tortillát kell hozzá melegíteni, amikor majd eszünk.
- Meghívtam magamhoz öcsit, hogy együtt lessük majd meg az új pokémonjaimat, jelenleg őt várom.
- Hahh, egy ismerősöm segítségével ráleltem, hova töltődtek fel ezek a köcsög reklámszemetek facebook-on, úgyhogy végre le tudtam törölni.
- Gyere már, öcsi!!!
- Megérkezett, bekajáltunk ;)
- Egyébként mexikóit csináltam, om-nom-nom.
- POKÉÉÉÉÉMONOK!!!! <3
- POKÉMONOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3
- Öcsi hazament.
- Elpakoltuk Sanyival a kaját, maradt holnapra is elég ;)
- Zuhanyoztam és hajat mostam.
- Most meg belevetem magam a Pokémon-figurákba, és beazonosítom a későbbi évad szereplői közül, hogy melyikek vannak a pakkban. Egyéb érdekesség ma már szerintem nem fog történni, lefekvés előtt még adok friss szénát a malackáknak, aztán majd beveszem az esti gyógyszereimet, betompulok, lefekszem, és forgolódom egy sort, mire sikerül elaludnom.

Úgyhogy ennyi volt a mai napom. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése