2016. szeptember 5., hétfő

Dóri - Ötödik nap: Ha volt olyan idő, amikor véget akartál vetni az életednek, akkor nosza, őszintén írj róla

Még jó, hogy volt... aki esetleg úgy olvasná ezt a blogot, hogy nem ismer engem, annak magyarázatként: Borderline személyiségzavarom és depresszióm van. Ebből szinte egyértelműen adódik, hogy volt olyan időszak az életemben, amikor öngyilkos akartam lenni.


Két időszakra tudnám bontani az öngyilkos késztetéseket. Az egyik a diagnosztizálásom előttről van, a másik meg utána. Amikor még nem tudtuk, mi bajom van, miért kapok rendszerint pánik- és dührohamokat, ráadásul a családom sem tudta kezelni a helyzetet, és sorra martam el az embereket magam mellől... nos, akkor nagyon kilátástalannak láttam mindent, és szinte napi szinten űzött a gondolat, hogy jobb lenne megszabadítanom magamtól a világot.
Amikor pedig diagnosztizáltak, és elkezdtek kikezelni, azzal felkavarták bennem a sok mélyen eltemetett mocskot, és az embertelen volt. Tünetek felerősödése, gyógyszer-mellékhatások, minden anyám kínja.
Az a helyzet, hogy erről most nem tudok írni. Próbáltam, de jelenleg épp felpörgött állapotban vagyok, terveim vannak, és sehogy sem tudok áthangolódni erre a témára. Márpedig ahhoz, hogy mesélni tudjak erről az időszakról, nagyon bele kéne mélyednem az emlékekbe, felidézni az akkori érzéseket, és ez most nekem nem megy. De talán nem is baj...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése