2016. szeptember 6., kedd

Dóri - Hatodik nap: Írj 30 érdekes tényt magadról



1. Már kisgyerekként is éjjeli bagoly voltam, lámpaoltás után a plüsseimmel, képzeletbeli barátokkal és mesefigurákkal beszélgettem.
2. Vízipipa-függő vagyok.
3. Utálok sportolni.
4. Mindig is nagyon élénk volt a képzelőerőm. Óvodás koromban egyszer, amíg anyu egy méteráru boltban csevegett az eladóval, én szóba elegyedtem egy ventilátorral, aki szomorúnak tűnt. Meg is akartam simogatni, de megvágta az ujjamat.
5. Őrizgetem a régi játékaimat, és újakat gyűjtök melléjük.
6. Sokáig nagyon szerettem a meglévő játékaim mellé saját dolgokat létrehozni, például kartondobozokból házikókat készítettem, egyszer egy mini színházat is csináltam a Kinder tojás figuráimnak, később pedig sokat sógyurmáztam.
7. A plüsseimre élőlényként tekintek.
8. Kiskoromban Flinstone család rajongó voltam. Megtanultam lerajzolni őket, és saját képregényeket gyártottam róluk.
9. Általános iskolás koromban egyszer megvertem egy srácot, amiért fogdosni próbált.
10. Sosem tanultam hangszeren játszani, sem zeneelméletet, szolfézs is kimaradt. Hallás alapján veszem fel a dalaimat.
11. Jelenleg tizenegy megkezdett regényem van, és mindig változó, épp melyikhez van ihletem.
12. A dalaimat albumkoncepciókba rendezem, tehát rendszerint kitalálok egy témát, amire épül az adott album, a hozzájuk írt dalokkal. Ebből nyolc befejezett és nyolc félkész van.
13. Elsős koromban egyszer megszöktem az iskolából.
14. Nagyon jó a memóriám, de csak ha érdekel valami.
15. Húszéves koromig nem volt saját számítógépem.
16. Nagyon sok regénykarakteremet a Barbie babáim ihlették.
17. 1/8-ad arányban lengyel vagyok.
18. Kínosan kerülöm az erőszakos dolgokat a rémálmaim végett, de három-négyhavonta egyszer bekattanok, és olyankor gyilkosokról, gyilkosságokról olvasgatok.
19. Érdekel a Stockholm-szindróma.
20. Hat évig folyamatosan jártam énektanárhoz.
21. Sajnos nagyon válogatós vagyok, jelenleg alig van étel, amit megeszek.
22. Volt egy "rocker" időszakom, amikor fanatikus HIM-rajongó voltam, zenekaros pólókban és fekete cuccokban mászkáltam.
23. Amikor kiközösítettek általános iskolában, az ellen úgy védekeztem, hogy elképzeltem magamat egy erősebb, népszerűbb személyiségként, akit szeretnek az osztálytársai, és akivel szívesen barátkoznak.
24. Nagyon ritkán nézek filmet, nem köt le.
25. A szüzességem elvesztéséhez orvosi beavatkozásra volt szükség.
26. Anyatigrisként védem a szeretteimet.
27. Valahol belül még mindig egy zavarodott tinédzser vagyok.
28. Hosszú évekig gyűlöltem a nyelves csókot, de most sem a kedvencem.
29. Van egy ezüstlánc a nyakamban violinkulcs alakú medállal, amit anyukámtól kaptam tizenkét évesen az első fellépésem alkalmából, azóta viselem.
30. Tizenhárom-tizennégy évesen alapítottam egy képzeletbeli zenekart Vulcanus néven, és erre építettem az álmaimat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése