2016. szeptember 23., péntek

Dóri - Huszonharmadik nap: Keress fotókat arról az 5 híres férfiról, akik tetszenek

Mindjárt éjfél, úgyhogy éppen hogy becsúszok a mai napba. Sőt, mire befejezem a bejegyzést, már 24-e lesz, de sebaj, ezt még tekintsük 23-inak. Na, kicsit kapkodva szedtem össze öt pasit, akikről elmondható, hogy tetszenek. A sorrend véletlenszerű.

Ben Barnes




Teljesen véletlenül bukkantam rá képkeresés közben, eredetileg darkos, sötét hajú fazonokról kerestem fotókat az egyik írásomhoz, és így akadtam rá. Eddig csak egy filmben láttam, abban sem nyűgözött le különösképpen a színészi tudásával, de attól még bejön.

Jackson Rathbone


Elvileg ő is egy Alkonyat-származék, játszott benne legalábbis, de mivel nekem az kimaradt az életemből, így őt sem ott ismertem meg. Szerintem rá is képkeresés közben találtam rá - van egy regényhősöm, akihez évekig nem találtam megfelelő arcot, folyton változott a fejemben, végül Jackson lett a kiválasztott. Szóval már csak ezért is közel áll a szívemhez, hiszen az egyik kedvenc karakteremhez kölcsönzi az arcát. Egyébként érdekességképp: utólag döbbentem rá, hogy őt már láttam egy Gyilkos elmék részben pár évvel ezelőtt, ahol HATALMASAT alakított.

Ryan Gosling


Ha már a most futó hollywoodi sztárok közül egyet választani kell, akkor az ő. Persze nem csak ezért került be a top 5-be. Alapvetően nem annyira az én esetem, de amiben eddig láttam, azokban mind lenyűgözött, különösen a Crazy stupid love-ban, amiben meglepően jól állt neki a nőcsábász szerep.

Szabó P. Szilveszter

Na, itt a kakukktojás, egy magyar választott, de végül is a nemzetiség nem volt kikötve.
BASSZUS. Ettől a pasitól én még mindig hanyatt vágom magam. Ő többek között az Operettszínház egyik színésze. Egy jelenség. Egyáltalán nem az a tipikus jóképű férfi (sőt), de a kisugárzása egyszerűen lehengerli az embert. Egy nagyon magának való, zárkózott, furcsa alak, sajátos felfogásokkal és nézetekkel. Éveken át lázban tartotta a fantáziámat, rengeteg rövidebb-hosszabb írás és szösszenet sötét lovagját róla mintáztam. Bár azóta felnőttem, ő pedig a negyedik x-en is túl van, de még most is, ahogy képet kerestem róla, lángot vet a vérem és váááá. Na. Szóval igen.

Henry Cavill



Őt egyelőre csak a Tudorok című sorozatban láttam, de ott kulcsszereplő volt négy évadon keresztül, és iszonyat jól állt neki a karakter, akit alakított. Volt olyan pletyka, hogy ő kapja a Szürke ötven árnyalat férfi főszerepét, hát, ezerszer jobb lett volna ő, mint az a... brrr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése