2016. szeptember 6., kedd

Ricsi - 6. nap - Érdekességek


1. Magamtól tanultam meg úszni (minimálisan) miután az úszómester(nő) módszere az volt, hogy lenyomkodta a fejem a víz alá.

2. Kb: 6-7 éves koromig azt hittem, hogy "külföld" az egy konkrét ország. 

3. Nem tudom mit szeretnek az emberek a nyelves csókban.

4. Nagyon érzékeny és dühös kamasz voltam, a nagyszüleimre nem emelhettem kezet, ha azok igazságtalanul beszéltek / bántak velem, így olykor magamat kezdtem el ütni.

5. Tinédzser koromban nem vágytam többre, mint hogy egy videotékában melózzak.

6. Próbáltam kajából kikeverni égési sérülés seb imitációt, bekentem vele az arcomat, és mivel pont aznapra esett, elmentem úgy az adókártyámért.

7. Egyetlen általános iskolai kötelező olvasmányt sem olvastam el végig (a Kincskereső kisködmön kivétel, de azt felolvasták nekem).


9. Gyerekként a Caspert nyolcszor láttam moziban, egyébként átlagban 4-5 mozit látogattam, és ebből a Corvin moziban több, mint száz külön filmet néztem meg, többségüket 2x-3x.

10. Írtam egy text-adventure játékot számítógépre.

11. Soha nem puskáztam, legfeljebb volt, aki súgott nekem dolgozatírásnál.

12. Horogkereszteket rajzoltam a napköziben, olyan legfeljebb másodikos koromban, mert a nagyapám hülye volt és bemutatott a jelképnek, hogy ez egy rossz és tilos szimbólum, csak azt nem magyarázta meg, hogy miért.

13. Amikor beutaztam Európát, nem volt bankszámlám, és három hónapon keresztül, egy válltáskában cipeltem magammal több millió forintot. Úgy voltam vele, hogy senki nem feltételezne ekkora őrültséget másokról, így relatíve biztonságos.

14. Pár haverommal gyakran jártunk elhagyott házakba, pincékbe kutakodni, olykor suli helyett is. 

15. Egyszer megnyertem egy számháborút a csapatomnak, kizárólag az eszemmel.

16. Volt, amikor gondolkodtam a színészi pályán, gyakoroltam is valaki segítségével, de szar voltam, és lássuk be: még így sem érdemeltek meg a színházak, amik felvételit hirdettek.

17. Azok közé tartozom, akik általában szexuális fantáziákba merülve tüsszentenek.

18. Egy barátom esküvői lagziján lejátszottam a Castamere-i esőket.

19. Egyszer, kamasz koromban elutaztam Vácra, hogy megtaláljak egy lányt, akinek csak a keresztnevét tudtam, azt, hogy görkorizik és internet kávézóba jár, mindezt azért, mert nem tudtam telefonon elérni és azt hittem baj van. (valójában csak nem volt már rám kíváncsi, ki is röhögött később).

20. Gyerekként a patkányoktól és veszett macskáktól féltem a leginkább, főleg a híradó miatt voltak visszatérő rémálmaim ezzel kapcsolatban.

21. Angolból érettségin évfolyamelső lettem.

22. Életem első négy évét Veszprémben éltem le.

23. A szomszéd csajról, aki gyerekkoromban babysitterkedett, sokáig azt hittem, hogy fiú, mert rövid haja volt.

24. Soha nem mentem ki temetőbe, rokonok sírjához.

25. Az előjátékot többre tartom, mint a tényleges dugást.

26. Ütött már el autó.

27. Volt középiskolás koromban "diszkós korszakom", nagyjából háromszor mentem, osztálytársakkal, és ezzel véget is ért.

28. Nyolc évesen smároltam először. A lány tizenhárom volt, külföldön nyaraltam.

29. Életemben először Párizsban jártam striptease bárban. Nem tetszett. De az első nő, aki megpróbált rólam pénzt legombolni valami olyan szöveggel, hogy nemrég meghalt a kutyája és forgatókönyveket szeretne írni, mint kiderült: magyar volt.

30. Bizonyos napokat kivéve szerettem a menzakaját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése